map4

 
מעוניין להיות בקשר? הרשם לניוזלטר לקבלת עדכונים או התקשר עכשיו 6550*

הסווינג ואנחנו מאת אנה דוידוביץ (DNT(NZ

גולף טוב מתחיל בסווינג טוב.
הסווינג מצריך תזמון מתואם (קואורדינציה מסונכרנת ) של קבוצות שרירים שונות מכיוון שבמשחק גולף אנו חוזרים פעמים רבות על אותן תנועות. כדי לתפקד נכון, כל קבוצת שרירים צריכה לחילופין לנוח ולהיות מוכנה לתפקידה הבא. המחזוריות הזו וסוג התנועות הללו מייצרות לחץ רב על איזורי הגב התחתון, אגן הירכים, ברכיים, כתפיים, מרפקים ופרקי כף היד. כן, כל אותם אזורים בהם אנו משתמשים כדי לייצר את אותו סווינג מפורסם.

כשאנחנו מתוחים, לחוצים או אם יש לנו כאב כלשהו בגוף, הגוף באופן טבעי מגן מאזן ומאט את התגובות הטבעיות של השרירים. תגובות אלה משפיעות על הסווינג והן המנתבות לאן הולך לו הכדור הקטן הלבן. הסווינג במורכבותו משטה בהגיון הרצוף ובהבנה הלוגית הטבעית: להכות בכדור קשה וקטן המונח על האדמה "במקל מסובב" תוך כדי פנייה של 90 מעלות מכוון המטרה, בתחילתה כבר מחוץ לחשיבה המרובעת.

לא קל לייצר מכה שכזו ובטח לא לחזור עליה כ"כ הרבה פעמים. כשאני חושבת על הגאון הסקוטי שהמציא את המשחק, אני מדמיינת אותו עם מקל מעץ וכדור תפור מעור, חוזר ומנסה לחבוט בכדור ולגרום לו לעוף באויר. אני תוהה האם הוא תאר לעצמו את כמות הגברים והנשים ברחבי העולם שמשחקים את המשחק הזה בכזו תשוקה. הם מכורים למשחק הזה, לאווירה הזו, למכה הזו, שבכל מקום קוראים לה "סווינג". כולם שואפים, משתדלים ומנסים להגיע לסווינג המושלם, לפעמים בכוח ובכל מחיר, ולעיתים אפילו תוך גרימת נזק.

הבנת הגוף ותפקודו חשובים כדי לשמור את הגוף פעיל, רגוע, ומוכן לקראת המשחק,
ולדאוג שלאחר המשחק לא נשלם מחיר: בעצמות, בסחוסים ובשרירים. שגרת חימום לפני ואחרי המשחק, חיזוק המרכז הפנימי, מתיחות, ריקוד, הליכה ומסאג' הינם כלים חיוניים לשיפור המשחק שלכם. בשבי להשחקן המתמיד, המסאג' עוזר לנקז רעלים ועייפות מהשרירים, לאתלט עוזר להגביר מודעות ולעצלן משמש כהתעמלות פאסיבית.

אצלנו ב"וויספא" במלון דן קיסריה אנו מציעים תוכניות הוליסטיות המותאמות לך, לשחקן הגולף, באופן אישי. נקשיב ביחד לצורכי הגוף נתרכז בקבוצות שרירים וניצור את הרוגע העירני ההכרחי למשחק הממוקד.
בואו לדבר ולהתייעץ איתנו!

לפרטים נא לפנות לאנה בנייד 0544475377.
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Share