map4

 
מעוניין להיות בקשר? הרשם לניוזלטר לקבלת עדכונים או התקשר עכשיו 6550*

טרנד חדש: המקצוע - טניס, התחביב - גולף!

השבוע ארח מועדון הגולף בקיסריה כ- 100 סניורים חברי איגוד הטניס הישראלי לבוקר של כיף, במהלכו התנסו הטניסאים במשחק גולף.

הטניסאים המירו את מחבטי הטניס במחבטי הגולף, וכבשו את מגרשי האימונים תוך שהם נעזרים במדריכי מועדון הגולף ובגולפאים מתנדבים.

בתום אימון בו למדו את יסודות המשחק על קצה המזלג, התקיימה בין הטניסאים תחרות בה נקבע מיהו החובט למרחקים הארוכים ביותר.

הטניסאים, כמו ספורטאים אחרים הפוקדים את המועדון, הגיעו כבר אחרי אימון אחד לתוצאות מצויינות והוכיחו בפעם המי יודע כמה כי פעם ספורטאי תמיד ספורטאי (ולא חשוב הענף).

הקשר בין גולף לטניס אינו מיקרי ולמרות שמשחק הטניס הוא מהיר ואגרסיבי ומשחק הגולף הוא איטי ומחושב שני הענפים מצריכים יכולת טכנית גבוהה, דיוק מירבי, ריכוז גבוה ודרישות פיזיות דומות ? רגליים וידיים חזקות וחלק גוף עליון גמיש.

רבים מן הטניסאים הגדולים בעולם עוסקים בגולף כתחביב (או פונים לגולף אחרי הפרישה מן הטניס): איוון לנדל, ג'ימי קונורס, פיט סמפרס, ג'ים קורייר, אנדרה אגסי ואחרים, ובארץ שלמה גליקשטיין, עמוס מנסדורף וגלעד בלום.

את נהירת הטניסאים אל הגולף הסביר בעבר פיט סמפרס שאמר: "גולף עבורי זה סוג של תראפיה." כשהוא מתכוון לבריחה מהלחץ של הטניס אל חיק הטבע ואל המרחבים הירוקים של הגולף. כמו ספורטאים רבים ברחבי העולם, גם הטניסאים גילו שאין כמו משחק גולף להרגיע עצבים רעועים.

חברי איגוד הטניס הישראלי נענו בשמחה להזמנת מועדון הגולף בקיסריה ורבים מהם נרשמו בעקבות ההתנסות לקורסים ללימוד גולף.

המועדון בקיסריה מציע קורס של 15 שיעורים של שעה אחת הנמשך כארבעה חודשים. מחירו 275דולרים, כולל ציוד, כדורים ואפשרות להתאמן חופשי במהלך כל התקופה.

Share