map4

 
מעוניין להיות בקשר? הרשם לניוזלטר לקבלת עדכונים או התקשר עכשיו 6550*

5 יעדים מומלצים לחופשת גולף בסתו

תיירות הגולף הפכה בשנים האחרונות לאחד מענפי התיירות העיקריים בזירת התיירות העולמית.

מדינות רבות ברחבי הגלובוס הפכו את הגולף לנדבך חשוב בתעשיית התיירות שלהן - לדוגמא: תורכיה השכנה, מרוקו ופורטוגל בקצה השני של אגן הים התיכון ועוד.
בפורטוגל לדוגמא הוקמו למעלה מ - 100 מגרשי גולף, במטרה למשוך גולפאים מכל העולם המחפשים את השמש ותנאי המשחק האידיאליים. אלה מעדיפים לשהות בבית מלון יוקרתי, לשחק, לקחת שיעורים, לרכוש ציוד גולף וליהנות מהאטרקציות בסביבה הקרובה. כפרי התיירות הנבנים סביב מגרשי הגולף, מציעים הזדמנויות בילוי מגוונות (מסעדות, ספא, חוף ים) ויוצרים מוקד משיכה לגולפאים מכל העולם.
אלפי מועדוני הגולף מציעים לנו חופשה חלומית, איך נבחר את היעדים הטובים יותר?
לסיום הקיץ ולפני תחילת העונה הגשומה, 5 גולפאים ממליצים על 5 חופשות גולף באזור אגן הים התיכון עם מזג אוויר נוח ואווירת אירוח נינוחה.

1. Antalya Golf Club

antalya לאורך רצועת החוף של אנטליה הוקמו בשנים האחרונות כ-30 מגרשי גולף יפייפים.
מועדון Antalya Golf Club כולל 2 מגרשי גולף (Pasha ו - Sultan) ברמת PGA - המגרשים של 18 גומות עוצבו על ידי קבוצת מעצבי גולף אירופאיים שיצרו מסלולים מאתגרים לחובבים ולגולפאים בכל הרמות בסביבה טבעית של עצי אורן ואגמים . Kempinski Hotel The Dome - מלון יוקרתי, מודרני ומפנק (כולל ספא נהדר) וחוף ים המציע מגוון של ספורט ימי.

 

 

2. מלונות גולף בקמר שבתורכיה

antalya1ניר ירון ממליץ על חופשת גולף בתורכיה דווקא בחודשים ספטמבר - נובמבר כשמזג האוויר עדיין נוח ונעים. מחירי* חופשת גולף באזור זה נעים בסביבות 850 יורו לסוף שבוע של גולף. לדוגמא: חופשה במלון קמפינסקי לקבוצת גולפאים במחיר של 850 יורו לאדם בחדר זוגי ל-4 לילות (אמצע שבוע א-ה)- המחיר כולל טיסות והעברות + ארוח ברמה של חצי פנסיון +3 משחקי גולף במועדונים הסמוכים. מלווה (שאינו גולפאי) יתארח במחיר של כ-650 יורו. ניתן להוזיל את מחיר החבילה בסוף שבוע (3 לילות) למחיר של כ- 720 יורו לגולפאי ו - 550 לבן זוג. מלונות גולף נוספים הנמצאים בסביבה הם: Sirene (מלון המתאים גם למשפחות -הכל כלול) ו-kaya עם טווח מחירים דומה.
לצד חופשת הגולף ניתן לשלב טיולים בסביבה, אירועי מוסיקה וקונצרטים המתקיימים באמפי מדהים ביופיו.

* המחיר הנקוב הוא לקבוצות של 4 זוגות ויכול להשתנות בהתאם לשינוי במחיר טיסה, תעריפי המלון ומספר האנשים.

 

3. דרום מערב פורטוגל

portugal עירית ורוני פלג (זוג בחיים ובגולף) ממליצים על דרום מערב פורטוגל כמקום האולטימטיבי לחופשת גולף. כ-30 מגרשי גולף פרושים לאורך חופי האוקינוס, נופים עוצרי נשימה ומגרשים נקיים ומטופחים (נסו לדמיין שעל הטי יש מעין משפך קטן לשם זורקים את הטי השבור...).
לצד הגולף, העם הפורטוגלי ניחן במזג נוח, החופשה מזמנת לך מפגש עם אנשים נחמדים, מסעדות מצוינות המציעות אוכל מעולה ויין משובח.
האזור המומלץ לגולף הוא במרכז החוף הדרומי בו הרוחות המגיעות מהאוקיינוס פחות חזקות ויש בו ריכוז גבוה של מגרשים. עיירה מקסימה לשהות בה היא היא VALLE DE LOBO והסמוכה אליה QUINTA DE LOBO. באזור היצע רחב של בתי מלון לבחירה. המגרשים המומלצים שלנו הם - THE ROYAL GOLF CLUB או בסמוך אליו את OCEAN GOLF.

 

4. אגם גארדה באיטליה

italy 1

 

הגולפאית נ. ממליצה על חופשת גולף באגם גארדה באיטליה. מלון Palazzo arzaga Hotel Spa and Golf resort הינו מלון עם עבר היסטורי מפואר, ארמון מהמאה ה-15 שהוסב למלון 5 כוכבים מוקף בנוף טבעי. במרחק של כמחצית השעה מורונה הציורית תוכלו להנות מחופשת גולף וספא בריזורט אקסלוסיבי שהינו יעד מועדף על גולפאים מרחבי העולם הבאים ליהנות משני מגרשי גולף (18 גומות ו-9 גומות), נופי גולף מרהיבים, אוכל מצוין ויין משובח.

 

5. גולף בקפריסין

ap1 א.ד חזרה לאחרונה מקפריסין עם חווית גולף שלא נופלת ממגרשי הגולף היוקרתיים בפלורידה. טיסה קצרה לאי השכן, נחיתה בלרנקה ונסיעה לAphrodite Hills golf resort - שער כניסה לגן עדן לגולפאים. שמש, חופי ים צלולים, וילות מפנקות מפוזרות בין עצי זית עתיקים, מגרש גולף של 18 גומות, ספא, טניס, טיולים לאטרקציות ואירועים בסביבה.

חזרתם מחופשת גולף קסומה?
שתפו אותנו ברשמים וחוויות כתבו למייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
ואנו נפרסם את המלצתכם באתר המועדון.

Share