map4

 
events.jpg
caffe icon
מעוניין להיות בקשר? הרשם לניוזלטר לקבלת עדכונים או התקשר עכשיו 6550*

מתחמי אירועים

הנכם מוזמנים ליהנות מאירוע בלתי נשכח באווירה ייחודית, באחד מארבעת מתחמי האירועים האקסקלוסיביים של קיסריה. בואו ליהנות מחוויה נדירה ויוקרתית של נופים קסומים, יין וגורמה ושירות, ברמה שלא הכרתם.

מועדון הגולף קיסריה - מתחם אירועים
1מועדון הגולף קיסריה פותח את שעריו ומציע את מתחם האירועים היוקרתי ביותר של ישראל, עם מרחבי דשא ירוקים אין סופיים ומבט לים. זה המקום להפליג אל מחוזות הדמיון ולהגשים כל פנטזיה,
במתחם המתאים לאירועים עד 2,000 איש.
לפרטים: 6109602 - 04

קיסר ים
1קיסר ים ממוקמת במבנה היסטורי הנושק לחומות העיר העתיקה ולמשטח דשא, הצופה לנמל קיסריה, להיפודרום ולחומות המקיפות את המתחם בנוף מדהים ועוצר נשימה, המאפשר קיומם של אירועים מגוונים באולם ובסביבתו עד ל-270 אורחים.
לפרטים: 04-6293002


חדר לעסקים במועדון הגולף קיסריה
1חדר פרטי מעוצב, המשקיף אל הנוף המוריק של מגרש הגולף, בו ניתן לקיים ישיבות הנהלה, כנסי יום, ימי עיון, סמינרים, ארוחות גורמה פרטיות ופרזנטציות. ניתן לשלב בין המוצרים השונים ולקיים פעילות גולף משולבת עם טרקלין העסקים. החדר מאובזר במערכת קולנוע משוכללת, מסך, מקרן, אינטרנט אלחוטי ויכול להכיל עד 40 איש. ניתן לשלב קבלת פנים עם ארוחת בוקר עשירה וארוחת צהריים/ערב מפנקת.
לפרטים: 6109602 - 04

מלון דן קיסריה
1מלון דן קיסריה, מציע מיקום אידיאלי לאירועים עסקיים ומשפחתיים, בלב שטחים ירוקים ופסטורליים. המלון מציע אולמות יוקרה לישיבות, אירועים וכנסים עד 400 איש, עם תפריט מגוון ורחב של ארוחות גורמה עשירות וכשרות.
לפרטים: 04-6269111


מרכז כנסים טרה
1TERRA קיסריה מציעה לכם לחגוג את האירועים הגדולים של חייכם כמו שראוי לחגוג אותם.
האולם המרכז של TERRA קיסריה הוא מבנה עץ מקסים השוכן בלבו של גן ענק ובו פינות חמד נסתרות, בריכות מים ופרגולות. מערכות התאורה, מערכות ההגברה והמקרנים המשוכללים - כל אלה יתרמו לאירוע הפרטי או העסקי שלכם ויהפכו אותו ליוקרתי, מיוחד ומושלם.
לפרטים: 04-6267576

Share